Δευτέρα, 6 Αυγούστου 2012

καλοκαιρινές αυπνίες

Κάνει τρομερή ζέστη, δεν έχω ύπνο και στο μυαλό μου τριγυρίζουν τόσα πολλά που άλλα θέλω να τα γράψω και άλλα να τα κρύψω βαθειά μέσα μου ....
Τελικά κατάλαβα ότι θέλει πολλή δύναμη να ανοίξεις τα κρυμμένα ντουλάπια και να βγάλεις τα μικρά σου αλλά πολύτιμα μυστικά.
Γιαυτό έτσι κι αλλιώς ονόμασα  τη σελίδα μου παραμύθια και όνειρα.
Τα παραμύθια έτσι και αλλιώς δεν ζητούν εξηγήσεις , είναι στη σφαίρα της φαντασίας.
Όσο για τα όνειρα ,   εκεί σε θέλω . Δεν μπορείς να πεις : " έλα μωρέ, παραμύθια είναι!!"
Έτσι αποφάσισα να λέω μόνο παραμύθια....
Εκεί μέσα βρίσκεις τη μεγαλύτερη αλήθεια της ζωής γιατί και η ζωή δεν είναι τίποτε  άλλο από ένα παραμύθι..... είτε παραμυθιάζεις , είτε σε παραμυθιάζουν.....
Το παραμύθι  είναι  η ανάγκη του ανθρώπου να πει την αλήθεια του με έναν τρόπο συμβολικό, να εκφράσει τους φόβους του , την ανάγκη του να αγαπήσει και να αγαπηθεί και να βρει λύση στα προβλήματά του.
Τι παραμύθι βέβαια να γράψεις για την κατάσταση που περνάει η Ελλάδα μας;.
Με τόσα που έχουν πει αυτοί που μας κυβερνούσαν και συνεχίζουν να μας κυβερνούν, τύφλα να έχει ο Κρίστιαν Αντερσεν και οι αδελφοί Γκριμμ.
Καληνύχτα!!!!
Ελπίζω να σκεφτώ κανένα παραμύθι με ωραίο τέλος , γιατί όλοι σχεδόν ζούμε γιαυτό το ωραίο τέλος και ξεχνάμε  να ζήσουμε.......

1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή @ Dora!! Πάντα μου άρεσαν τα παραμύθια με ωραίο τέλος. Τώρα τα έχουμε και ανάγκη, νομίζω, για να βρίσκουμε και μια ισορροπία. Καλό βράδυ. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή